mocaモカ

Concept

自転車のある生活。

自転車と日常生活の自然な関係。

スポーツとしてではなく、ファッションとしてだけでもなく、
もっと密接に日常の生活に根付いていってほしい。
そんな思いからmocaは生まれました。

通勤や通学、ビジネスや日常生活に違和感なくフィットする。
自転車のある生活に自然と向き合うために、丁度いいアイテムの提案。

mocaは一点一点、日本国内での生産にこだわっています。
海外で大量生産、そして大量販売という形態はとらず、
作り手側、売り手側と密に関係を築くことで、世の中にとって 本当に
「生まれてくる価値のあるプロダクト」を目指しています。

Our brand concept is “Life with the bicycle”

Natural relationship between Bicycle and Daily Life.

Not as a sport, Not only as fashion,
We hope that bicycles take root more closely in everyday life.
“moca” was born from such a thought.

It fits comfortably into commuting, attending school, business and everyday life.
Suggestions of good items to meet the life with bicycle.

In Japan, we are very particular about a product. Our company’s policy is neither mass production nor wholesale. By building close business relationships between the builder and the seller, we aspire to come up and offer the most valuable product that could be created.

mocaモカコンセプト